fbpx

Hypefactors

Introduktion til Hypefactors

Om Hypefactors

Hypefactors er et SaaS-selskab, som leverer en automatiseret softwareløsning, der hjælper virksomheder med at optimere sin kommunikation og PR. Selskabet har en diversificeret kundeportefølje, der blandt andet indeholder Chr. Hansen, Arriva, Saxo Bank, Torm, Toms og Anti Doping Danmark.

Hvis Chr. Hansen benyttes som eksempel, har de i en årrække været blandt de mest bæredygtige selskaber i verden. I dette sammenhæng er ESG og selskabets rolle i samfundet vigtigt, og gennem Hypefactors kan Chr. Hansen derfor identificere potentielle negative historier, så de kan håndteres hurtigst muligt. Omvendt kan positive historier også identificeres.

Følg aktiekursen her.

Regnskabskalender og årsrapporter

Regnskabskalender og årsrapporter

Vores seneste artikler

Her er et overblik over Hypefactors´ seneste artikler på vaekstaktier.dk. Her følger vi blandt andet spændende nyheder, regnskaber mm., som vi har gjort siden juli 2021

1 2 5

CEO: Casper Janns

Casper etablerede og ledede kommunikationsbureauet Integral, før han identificerede behovet for langt bedre, mere automatiseret, mere målbar og mere brugervenlig ‘media intelligence’ og reputation management, og derfor grundlagde Hypefactors.

IR-kontakt: cj@hypefactors.com

Casper_Janns_ceo_hypefactors