MapsPeople har her til morgen meddelt, at de i samarbejde med AeroGuest tager kundeoplevelsen i hotelbranchen til nye højder.

Hotelbranchen har for længst identificeret et behov for digitale løsninger til at effektivisere og optimere kundeoplevelsen, hvor der er flere funktioner, som allerede kendes fra luftfartsindustrien. Sammen med AeroGuest styrker MapsPeople nu hotelbranchen med flere funktioner for at øge serviceniveauet.

MapsIndoors har dannet grundlaget for AeroGuests mest populære feature ‘Choose Room’. Denne funktion giver gæsterne mulighed for at vælge et specifikt hotelværelse eller opgradere til et andet værelse med bedre udsigt eller størrelse. MapsIndoors giver et overblik over hotellets grundplan, så gæster nemt kan finde rundt på hotellet via AeroGuest-appen.

MapsPeoples CEO, Michael Gram udtaler:

AeroGuest’s exciting and innovative product defines the future in the hotel industry. By integrating MapsIndoors we have now, collaboratively, created a new, optimized experience and standard for hotel guests that are now able to, for instance, choose their favorite room with just the right view.

AeroGuest samarbejder med 60 hoteller i 12 forskellige lande i Europa, USA og Asien, der alle gør brug af MapsPeoples indendørs kort- og navigationsplatform, MapsIndoors. Ambitionerne om at videreudvikle AeroGuest-platformen er store. Funktioner som roomservice, ansigtsgenkendelse og passcanning er nu ved at blive implementeret i appen, og listen over funktioner, der skal tilføjes i fremtiden, er lang.